Groepslessen

Samen trainen is leuk!

Groepslessen zijn een ideale aanvulling op krachttraining. 

Wil je een keer meedoen? Meld je dan aan voor een proefles.

Onze groepslessen zijn over het algemeen in klein groepsverband met maximaal 8 personen.

Rooster groepslessen

Maandag: Small Group HIIT 19:00

Dinsdag: Boksen (2) 19:30 - Boksen (1) 20:15

Donderdag: Boksen 1 en 2 20:00

Vrijdag: Small Group HIIT 10:00 / Chi-Mento Balance 11:00

Zaterdag: Small Group HIIT 9:30

Zondag: Boksen (2) 11:30 - Boksen (1) 12:15

Small Group HIIT training (30 minuten)

Hoge intensiteit interval training (HIIT) is een training strategie waarbij gebruik wordt gemaakt van relatief korte cardiovasculaire oefeningen. Onderzoek heeft bewezen dat het vele malen effectiever is dan cardio op lage intensiteit van 60 minuten. HIIT verbetert je uithoudingsvermogen, verbrandt vet en verhoogt spiermassa.

Boksen

Plezier, conditie en verbeteren hersenfuncties. Dat laatste klinkt wellicht vergezocht, maar boksen vereist een enorme aandacht en vraagt hand en voet coördinatie. Het is heerlijk om even van je af te meppen en tegelijkertijd levert het energie op. Het geeft conditionele vooruitgang, verbetering van de souplesse en motoriek, krachtbehoud, een efficiëntere samenwerking van je lichaamssystemen en een gunstige invloed op bijvoorbeeld je botdichtheid.

Chi-Mento Balance

Ademhalingsoefeningen in combinatie met rek en strek oefeningen (Yoga). Je wordt (of blijft) flexibel, energiek en krachtig.Bootcamp

Met regelmaat organiseert Chi-Mento een Bootcamp. In onze gym, via onze nieuwsbrief en social media wordt aangegeven wanneer er een volgende Bootcamp training is. 

 

Deze website gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat u de beste mogelijke ervaring krijgt op deze website.